23:e Maj

Dags att skriva en liten rad om vad jag har gjort i helgen:p

Har jobbat & haft stallet. Men har hunnit med annat också:) I Lördags va jag, Tommy, Johanna & Tommie på bio då dom visade den nya Pirates Of The Carribean i 3D. Det va häftigt!;) Efter det så åkte vi fyra + Anders & Elin till Söderhamn på Cruising;) Knölade in oss i Tommies Plymouth. Gick det åh!;) Drack lite cider & hade en trevlig kväll:) Kom hem vid halv tre. Då va man en aningen trötter..

Idag är jag ledig:D Har slängt ihop två smörgåstårtor, städat & tvättar för fullt. Ingen lugn stund här inte;p Haha. Vid fyra ska jag iväg & hoppa så ska brassa mot Rengsjö om ett tag.


Kommentarer

- helen

gott gott :D längtar till den 11:e :D whiiie! Puss

2011-05-23 ♥ 14:18:59
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0