Slut som människa


Vad händer?!!.. Inte nå kul alls känns det som;p Jobbar & jobbar mest hela tiden tycker jag. Bläää! Nu vill jag vara ledig! Ge mig sommar så jag får semester;) Hinner knappt med mig själv & mycket mindre mina nära & kära känns det som.. Mest jobb nu & när man kommer hem från jobb & stall så orkar man inte så mkt mer. Då ska man röja här hemma.. Då börjar man om liksom. Plocka undan en massa & sen var det maten. Hatar att laga mat nu. Det är inte alls roligt. Gud vad jag är tråkig, bara klagar;p Haha. Är så trött & slut i kroppen också. Vet inte riktigt vad jag ska få energi av. Skulle vara så skönt att komma bort, komma bort från vardagen ett tag. Sluta tänka & strunta i tid & rum:p Bara vara helt enkelt.

Igår var jag iväg på träning med Rattis igen för Mia & det gick bra:) Mamma filmade oss igen så ska kika på filmen nå tag;p Det är så kul nu med ridningen igen. Får se när jag börjar hoppa igen. Har tänkt att jag ska skutta över nå hinder snart så får se när jag gör det;) Hihi.
Imorgon jobbar jag kväll, men ska upp ändå för att släppa ut hästarna för Ylva & hela hennes familj har åkt bort ett tag på en liten mini-semester;p Där rök min sovmorgon!:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0