Mys ute på isen!

Igår kväll kom Mogge, Carro, Sandberg, Philip, Lina & Ante förbi till oss;) Killarna kikade på massa skoterfilmer på datan & vi tjejer pratade en massa & spelade musik;p Vi kom igång rätt sent med drickandet & sen fixade vi skjuts ner på stan så jag, Tommy, Mogge & Carro gick till Palladium & tog en drink/öl där;) Var inte sånt drag där direkt. Haha. Tror det var bara vi & typ tre till.. Hehe. Men vi hade det trevligt ändå:) Blev inte så långvariga.. Traskade sedan mot Max & innan vi åkte hem så köpte Tommy med sig lite skräpmat hem;p Hihi. 

Idag har det varit kanonväder!:) Tommy som inte var så pigg idag jagade jag upp strax efter halv tio. Haha. Vi skulle ju ut på isen & grilla korv & åka massa skoter;) Så tillslut kom vi väl iväg;p Åkte till ett ställe som heter Herten. Där väntade lite folk på oss;p  Mogges familj var där & sen kom även Philip & Hanna. Åt massa korv & myste i solen:) Sen påvägen hem blev det kaffepaus i Böle! En härlig dag med ett härligt gäng!;)

Ikväll flörtade jag in oss hos mamma så vi fick komma dit & äta middag;) Hihi.
Imorgon blir det jobb igen & på mina lediga timmar ska jag till frissan;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0