Fredag-Lördag-Söndag

Nu är denna lediga helg över. Har hänt både roliga & tråkiga saker..
I Fredags var det begravning för "morfar" Sven. En väldigt fin & enkel begravning. Hoppas du kommit till ro nu & att du har det bra ♥  På kvällen åt vi middag hemma i Rengsjö.

I Lördags så var vi ute på isen med Tommie & hans mamma & sambo, Johanna, Helmer, Mickis & deras barn:) Grillade korv & myste i solen:) På kvällen var det dags för jobb för mig. Jobbade extra på gruppboendet & det gick bra:) 

Igår var vi på SM-finalen i Uppsala. Vi blev 10 st som kom iväg. En härlig dag. Dock förlorade Bollnäs mot Sandviken med 6-5. Men vi hade iaf tur med vädret i år;) Hihi.  



Svärfar spökade ut sig iaf;) haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0