Boooring!

Gud så uttråkad man blir när man ligger & är dålig.. Har nött filmer hela dagen;p Men är på bättringsvägen iaf. Har inte behövt iväg på toa nått idag. Hoppas det vänt, men det tror jag. Tack & lov så går det fort över. Hade kanske tur denna gång då:p Hehe. Men när man får magsjuka så brukar den komma fort & gå över rätt fort också. Synd nog så ska den gå runt, runt nu.. Hoppas detta var första & sista gången för i år! Vill absolut inte få det nå mer nu! Har fått i mig lite banan, macka & riskaka idag iaf. Magen har kurrat ikväll & det är väl positivt:) Den skriker efter maaaat nu!;p Hehe. Men får ändå ta det lite lugnt med maten så den inte får en chock med tanke på att den typ varit tom sen igår kväll.

Ska inta soffläge nu igen. Synd nog så ska man få ont i hela kroppen. Speciellt i ryggen. För oskön soffa kanske;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0