Regniga Lördag..

Vi hade iaf tur med vädret..! Annars när jag jobbar helg så brukar det va strålande sol & stekhett. Men denna helg va bra tycker jag;) Mulet & regn. Då spelar de ingen roll att man jobbar;p Så det är bara att hoppas på sol nästa helg när man är ledig då! 

Blev en aningen stressigt på jobbet idag.. Pjuu. Det satt i typ heeela dagen efter fmjobbet. Men i detta yrke så går det alltid upp & ner med det mesta.. Fick lämna "dårhuset" vid fyra & styra kosan hemåt iaf:) Haha. 
Började då med middagen ( som alla andra dagar.. ) & sen slängde jag ihop en smulpaj:) Så den ska vi mumsa på ikväll tänkte jag!;p Tommy åkte hem till hans föräldrar för ett tag sen för att försöka få fram kattungarna som en av katterna har fött (troligtvis) under en liten stuga..

Imorgon kör vi en delad tur.. :/ Sen är det min tur att va ledig!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0