Min helg!

Nu är det slut på den långa ledigheten. Iofs så har jag jobbat hela helgen, men idag är ja ledig:)
Har varit mycket kalas i helgen så nu rullar man väl fram:/ Pappa fyllde år i Lördags så då va det fika & mys på altan hemma hos mamma & Pappa:) I Söndags så fyllde kusin år så då va de även fika där;p Igår va vi till Undersvik & fikade hos ett par där för "Igges" fru fyllde år;) Vi åkte dit med mamma & Pappa. Sen kollade vi runt på deras stora hästgård;) Hästar i olika storlekar & raser (araber, travare & shettisar), hundar i olika storlekar & raser;) Haha. Så denna helg har varit bra fast jag har jobbat;p
Nästa helg blir det mys med brudarna;) Jag, Lina, Helen & Johanna drar till Birsta & shoppar;D

Igår va det nationaldagen så knäppte ett kort på flaggan som vi hade hissat upp på jobbet;)


Nestor, den "lilla" hunden på gården.


Denna shettis va 31år & gick helt lös hemma på gården:) Dag som natt.


Shettishingst som gick med alla travare:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0