Betessläpp!

Vilket oväder det var tidigt imorse. Vaknade runt halv fem & trodde först att det va världens kattslagsmål på våran altan.. Knuffa lite på Tommy så han masade sig upp, men inga katter fanns där. Han la sig igen & sen knuffa ja på han igen för då hörde jag hur det lät igen.. Han klev snällt upp & då hörde han hur det åskade. Så det va inga katter utan de va åskan som jag vaknade till;P Haha. Men som tur va så somnade jag om:)

Klockan ringde vid åtta.. Va skapligt trötter då! Skulle åka & fixa sommarhagen till hästarna. Jag va ut på en härlig morgontur först med Rattis:) Tog en lååång galopprunda;)

Nu är hästarna på bete iaf efter mycket slit med hagen, men det gick bra;p Har slagit gräset runt hela hagen, fixat tråd & stolp. Men nu är dom på plats & det blev många härliga skutt;) Hihi.

Jag & mamma va till Håkes sen & handlade massa blommor:) Så nu ikväll har jag planterat en massa blommor i landen & i amplarna på altan:) Full fart hela dagen. Tur jag får lite sovmorgon imorgon;)
 Tillslut blev det soffhäng med lite maxmat & där ligger jag än;) Haha.


Kommentarer

- Emmelie

Vad är Håkes och vart ligger det?

Måste förresten få se lite foton från betessläppet :)

2011-06-13 ♥ 19:40:17
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0