7:e Juni

Vilken värme det är idag!:) U N D E R B A R T! Värsta sommarvärmen!:)
Har fått en del gjort iaf. Gjort mat/matlådor, tvättar för fullt, stått med huvudet nere i rabatterna ute & rensat alla land & jag torkade även av hela altanen då allt är gult nu pga pollen. Hinner bara torka av & få det fint så ser det nästan lika ut efter ett tag:/ Jäkla frömjöl!..

Snart kommer älsklingen hem också:) Sen åker vi mot Rengsjö för jag ska iväg på träning med Rattis;) Han är snäll och följer då han får köra oss till Nytorp;p Hihi. I helgen ska vi ev. släppa hästarna på bete också;)





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0