Räknar ner..

Nu är det BARA 3 jobbdagar kvar sen har jag SEMESTER!! :D Fy fan vad skönt!!

Idag vaknade vi elva!! Båda två!
Vi nästan flög upp ur sängen. Haha. Men de va skönt också, fast dagen har gått rätt fort;p Jag grejsade med allt möjligt här hemma & Tommy gick över  till grannarna & hjälpte dom måla på huset. Dom hade bra med arbetskraft så jag begav mig till Rengsjö:) Åkte & red på min underbara pålle:) ♥ Han va riktigt fin idag när jag var ut på en galopprunda med han. Tränade mkt på att öka & minska galoppen med energi som Ylva tjatar om;) Haha. Sen i traven va han suuuper!!:D Är så glad att vi kommit dit vi kommit tillsammans:) Vi växer för varje gång vi är iväg på träningarna:) Så kul att det ger resultat & att man märker både små & stora skillnader sen vi började med träningarna i vintras;)

Ikväll var jag, mamma & pappa till Teresia & Pär samt deras goungar:) Åkte till dom & fikade en sväng & myste med Amanda & lilla Josephine. ♥ Dom är för goa & söta;) Har precis gjort klart matlådorna. Det blev färskpotatis, majskolvar & kött;p Mumma! Får goda matlådor nu de sista dagarna;)

Imorgon kommer iaf hovslagaren så då blir det upp tidigt.. Men vad gör det när jag snart har semester!!; Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0