Grillnatta

Första riktiga semesterdagen har varit helt ok;)
Jag & pappa va ner på stan på fm & fixade en present till mamma som fyller år imorgon;p Sen åkte vi på Ica så ja fick handla ingrediensser till en smörgåstårta:) Tänkte va snäll & göra en till henne då;p Sen hann jag med att plocka & dona lite här hemma innan det va dags att åka till Rengsjö för jag skulle iväg & hoppa för Jessica;) Gick bra & han kändes riktigt fin!:) Vi fick göra lite olika övningar & sen på slutet hoppade vi en liten bana:)

Nu ikväll har vi varit ner på årets Grillnatta:) Otroligt mycket folk va det. Vi åt lite kyckling & potatissallad eftersom jag hade två grillbiljetter;p Gick igenom stan nått varv tillsammans med Johanna & Tommie. Träffade lite folk man kände & sen kollade vi lite på Saade som spelade ute på Långnäs. Hann hem nu innan skyfallet från ovan kom. Gud vilket regnväder det blev. Uscha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0