Fredag!!

En vecka kvar tills jag får semester!!

Idag passade jag & Tommy på att åka till Söderhamn när det ändå va skitväder. Fixade med Lars-Eriks present tills imorgon så nu har vi den klar också!:) Imorgonkväll är det 60-års fest för han på Långnäs-Terassen;) Kommer nog bli riktigt kul! Åter till dagen..;p Vi lunchade på en Thairesturang vid ån:) Gudomligt gott va det & sen va det friterad banan & glass till efterrätt;D Åt supermycket så ja trodde magen skulle spricka! Haha.
När vi kom hem slängde vi oss i soffan & kollade på film. Sen följde vi med Tommys pappa på en husvisning inte alls långt härifrån, men det va inget för oss ändå;p Kul att kolla lite & va lite nyfiken:p Hihi. Sen dess har vi latat oss i soffan heeela kvällen & där blir vi kvar tills det är dags att sova;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0