En tripp på stan

Idag så har jag & Johanna varit på stan & kikat runt lite:) Åt jättegod Thaimat iaf utanför Krokanen. Där står en Thaivagn uppställd som man kan handla Thaimat ifrån;p Var väldigt starkt, men gott! Så jag kan varmt rekomendera att prova på att äta där!:) Sen provade vi glassvagnen som står på Torget, Rättviks glass. Massor med olika smaker på glass & även det var smarrigt;) Handlade absolut ingenting på stan.. Är ute efter en vit bolero typ.. Men ändra så va det slut på dom vita eller så va dom fööör dyra. Suck. Men men, får hoppas på att jag hittar en snart:)

Ska snart bege mig mot Rengsjö. Ska åka iväg & hoppa med Rattis:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0