Bröllopsbilder

Igår va vi på bröllop på Kilafors herrgård! Tommys chef, Magnus Krantz, giftade sig:) Känner han & hans barn sen tidigare också. (Vi är föredetta grannarInga-lill & hennes barn känner jag till också;p Hihi.

Kvällen var magisk. Allt va så himla fint & maten var super god. Det bjöds på förrätt, varmrätt som va buffé & dessert. Senare på kvällen bjöds det på gulashsoppa med vitlöksbröd:)

Redo att gå på bröllop;)


Inväntar bruden.. (Frida-Magnus dotter, Sofie-Inga-lills dotter, Präst, Magnus, Hampus & Rasmus-Magnus söner)


Inga-lill med sina söner Max & Liam
.

Så himla fina!




Hela familjen!

Liam, Max, Sofie, Inga-lill, Magnus, Hampus, Rasmus & Frida






Brudvalsen hade dom mixat ihop själv;) Var helt annorlunda mot för hur man brukar ha iaf;p


Hade en trevlig afton på Kilafors herrgård!:)


Kommentarer

- Helen

kanonfina bilder, ser ut att ha varit en underbart bröllop :) Och gud så stiliga NI VAR/ÄR! :) Puss

2011-08-05 ♥ 18:32:45
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen

Haha jo hade velat gift mig igen, man fick så mycket inspiration efter fyra bröllop serien :) Var ni många på bröllopet? Jo de minsta barnen, lea och tre till var lite små men leas tremänning william som blev 4 var det full fart på och tyckte allting var riktigt kul :) Puss

2011-08-06 ♥ 17:37:57
URL: http://helenm.blogg.se/
- Lina

Tjo!

Blev det aldrig nån båt åkning? Du hörde aldrig av dig, så ni har kanske inte kommit iväg nå förrutom då ni var upp till Järvsö? :)

2011-08-07 ♥ 15:39:42
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0