Båtåkning till Järvsö

Idag åkte vi till Orbaden:) Tog med båten dit & la i den där & åkte mot Järvsö. Stannade & åt lunch på Torön:) Vilket mysigt ställe! Jag, Tommy & pappa åkte i våran båt, Anders & Elin åkte vattenskoter & Martin, Ogge, Marcus & Fredde åkte med Martins båt;) En härlig dag ute på vattnet i det fina vädret!:) Har haft det så mysigt;p Badade på ett ställe där det va 18,5 grader bara. Burr.. Det va skit kallt! Sen la vi till vid en vik & där va det 22 grader:) Där va vi i & badade länge:)

Kvällen avslutades med en promenad/joggingtur & sen grillade vi kyckling;) Så har precis fått undan allt & nu hamnade jag här;p Hihi. Men de blir snart sängen känner ja. Trött & seg i kroppen.
Godnatt!

Martin & gänget:)





Ogge åker ring efter Anders;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0