Bakis..

Igår va jag & Tommy på kolbullefest i Svedja:) Hos familjen Nilsson;p Hade en kanontrevlig kväll med alla barn & vuxna;P Haha. Blev dock lite för mkt av det goda så jag somnade på bänken & sen fick jag gå iväg & ställa mig i diket. Haha. Missade all skjuts hem så jag & Tommy tog en promenad hem mitt i natten. Kom i säng vid halv tre hemma hos mamma & pappa:) Tror aldrig det varit så långt hem till dom som de va i natt. Haha;) Men det va skönt att gå också då jag behövde all friskluft som man kunde få just då;p
Imorse mådde man skit!! Fy bubblan vad bakis ja va.. Huuua. Men repade mig rätt fort ändå & åkte till stallet & red:) Sen blev det lite mat hos mamma & pappa innan vi åkte hemåt till oss.

Ikväll har vi grejsat med min bil. Tvättat & städat den för nu ligger den ute på blocket då ja ska sälja den. Så får se om det är någon som nappar:) Fick mat hos svärisarna ikväll också;P Har haft tur med maten idag tror ja:) Hihi. 

Imorgon börjar min första riktiga semesterdag!;D  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0