Ajajaj..


Nu är vi i mitten på denna vecka. Veckorna bara rusar iväg.. Jag jobbar ikväll & imorgon sen är jag ledig!!:) Underbart! Tommy går här hemma & skryter om att han får semester på Fredag! Haha. Får semester om typ 2,5 vecka jag med! Så det så!

Igår var jag iväg & red för Mia:) Gick jäkligt bra!! Men nu blir det uppehåll i 2 veckor för henne då hon åker bort på semester. Så då får vi träna lite själva, men det blir säkert lite ridning för Ylva & Jessica:) Var & hoppade bana för Jessica i Måndags också:) Vi hoppade lite "titt"/"skräck" hinder. Gick suuuper det också!:D
Sen lyckades jag klämma mammas fingrar i bilrutan när jag skulle hissa upp fönstret.. :( & först fattade jag inte vad hon skrek om för hon bara vrålade rätt ut & skrek sen fick hon ur sig - MEEEEEN HISSA NER FÖNSTRET FÖR FAN!! Vilken panik jag fick! Hade dessutom elhiss & tryckte såklart åt fel håll först. Stackars min mamma.. :/ Men hon tog & linda en iskub runt handen & följde snällt med ändå när jag skulle iväg & rida:) Hon trodde då aldrig att det skulle kunna göra så ont som det gjorde så om ett barn fastnar med fingrarna så skulle deras små fingrar brytas sa hon.. Men idag var det bättre med hennes fingrar iaf så det va skönt att höra!:)  

Ska strax börja med lunchen då pappa kommer & äter med mig. Det va han som bjöd in sig själv efter att han har slutat jobba;p Haha. Så det är bara att sätta fart snart!

Tjiingeliing!


Kommentarer

- Helen

låter bra det, hör av er en bit före ni bara så ses vi fre eller lö :D längtar! puss

2011-07-06 ♥ 13:40:05
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0