27:e Juli

Äntligen lite sol & värme på semestern!!;) Men vad gör jag inne nu då?!.. Ja det kan man undra;p Haha. Har dammsugit & ruskat av alla mattor. Sen moppade jag av golven. Sitter & väntar på att det ska torka upp nu;p

Det är redan Onsdag. Halva veckan är snart förbi. Vi har pratat om att åka iväg på en liten semestertripp, men allt verkar vara så spontant & oplanerat. Vi får se hur dagen slutar. Det kan visa sig då om vi åker iväg eller inte.. Har haft planer på att åka till Piteå havsbad, men som det ser ut nu så hägrar Östersund mer verkar det som.. Är nästan bara glad om vi lyckas förflytta oss ett par bil. Spelar nästan ingen roll vart:p Men med en sambo som inte vill planera allt för mycket så låter det såhär- Äh, det löser sig. & jag är raka motsattsen. Vill ha allt iordning & planerat så man vet vad som händer & kommer hända. Vill planera allt ja ;p Haha!

Så vi får vänta & se nu då hur det kommer att sluta!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0