Zumba Fitness



Ikväll körde jag första passet av Zumba Fitness;) Fick låna lite skivor & hantlar av Bella så tänkte passa på att prova det så mkt som möjligt nu innan hon ska få tillbaka det. Men det va inte lätt kan ja säga. Haha. Tur jag skickade iväg Tommy att tvätta min bil;P Haha! Så slipper man skämmas över alla knäppa rörelser man gör & som man inte alls hänger med på ibland;P Haha. Får nog ge det lite chanser då de mest var svårt & krångligt nu första gången. Har ingen taktkänsla alls;P Haha. Men såhär efteråt känns det bra iaf:) Sitter nu här nyduschad & klappar mig själv på axeln att jag tog tag i det ikväll för tänkte först strunta i det & lägga mig framför tv:n. Hehe..

Annars idag så har jag jobbat hela dagen & sen åkte jag till stallet & då hade snälla Ylva mockat åt mig. Hann träffa på henne & prata lite med henne iaf innan hon gick in:p Imorgon är det jobb som gäller igen..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0