Ridning + bus med Martina!

Tog mig till Rengsjö på fm idag & red Rattis en sväng hemma på Sörbogård:) & det gick riktigt bra också:) Han blev mjuk & fin i stegen & det är dom stunderna man får ta & "suga lite extra på":) Hihi.

Min snygging! ♥




Han fick gå ut i hagen igen utan täcke eftersom det var varmare idag & det bästa som finns är ju att rulla sig;) haha.


Rattis & Devil:) Lite skillnad på storlek. Haha


Senare på dagen så åkte jag & hälsade på Martina:) Vi pratade en massa om framtiden:) Hihi. Blev mkt prat kring barn & hus mm;) Sen spelade vi Wii också. Spela så vi blev alldeles svettiga, men gud så roligt det va;) haha. Taaack för idag vännen! ♥


Kommentarer

- johanna

Så fin han är rattis :)

2011-01-13 ♥ 18:07:51
URL: http://johannajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0