Tyskar!

Denna dag har jag tillbringat tillsammans med tyskarna;) Hella & Josef har varit här i 2veckor & först idag klämde vi in en träff:) Imorgon åker dom hem igen till Tyskland. :/ 
Så idag följde jag med dom till Söderhamn. Vi var på Ö.B & kikade sen åkte vi till Sorf & kika när hennes kompis skulle rida:) Sen provred även Hella. Så hann få träffa dom i ett par timmar iaf:) Innan vi åkte hemåt så va jag & Josef hungriga så då svängde vi in på Mc Donalds;) Haha. Men förhoppningsvis så skulle dom komma i sommar & jag är grymt sugen på att hälsa på dom också nu i sommar:) Så funderar på att åka dit:)

Nu ikväll har jag plockat bort alla ljusstakar & bytt gardiner i alla fönster samt bytt alla dukar. Eller ja, har tvrummet kvar bara. Sen är jag klar med min julstädning;) Wiihoo! Har gruvat mig, men ikväll så fick ja nå ryck & påbörjade. Hinner väl så långt ja hinner tänkte ja;) & det gick så bra med allt så ska bara byta dukarna i tvrummet:) Storstädade även toan & Tommy fick rensa lite äckliga avlopp. Bleh! Haha. Stackarn;P

Ska snart ta & äta lite mat. Blev en sen middag ikväll.. Men har haft fullt upp ;P
För andra gången idag så började jag blöda näsblod?.. Är det ett tecken på nå kanske?.. Innerst inne så vet jag vad jag måste göra åt det. sluta S-T-R-E-S-S-A. Är nog en början på att min kropp säger ifrån, men jag kör samma race ändå. Dumt!



Vi ses snart igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0