Trubbel bubbel

Blev ingen tripp till Valbo idag då det tog för lång tid med skotermekandet.. Men är inte så förvånad över det heller. Tur dom har nå att skylla på så dom slipper åka & shoppa med en annan. Då har man varit grinig över det ett tag, men imorgon åker vi nog istället. Men så tråkigt när man är inställd på att åka o så..

Åkte till Rengsjö för jag skulle rida, men hade en häst som var mer i luften än på stallgolvet så blev ingen ridning heller.. Jäkla skit! För pigg häst & för rädd ryttare.. ;/ Tror jag har en stelopererad häst. Haha. Ibland blir han totalt spänd & stel, går knappt att rubba honom. & sen har han huvudet tre meter upp så man inte kommer åt huvudet. Haha. Min stora kille;)
Är ute efter en hästtransport också & det skulle nog underlätta vår ridning mycket nu känns det som. Så vi kan åka iväg på träningar & köra skiten ur oss;) Letar en boggie till ett bra pris såklart;P Sen inte allt för gammal heller. Den ska va fräsch & hel. Måste va nån som tar över 700kg iaf då Rattis är sååå stor & tung;) Sen om jag åker olagligt var en annan femma;) Haha.

Ikväll blir det lite mys tillsammans med Lina ♥ Vi ska tjocka i oss pizza & kika på nån film:) Tips på nån bra film kanske?!;) 
Vad ska ni andra hitta på denna Fredagskväll?:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0