Städat bort tomtarna

Hade världens längsta sovmorgon idag;) Vi sov ända till elva!:) Haha. Händer inte sååå ofta, inte för Tommy iaf. Men skönt va de iaf. Blev ingen ridning idag, men va såklart dit & pussade på han:) Istället så plockade jag undan alla mina tomtar så nu är snart julen helt bortplockad:) Har bara gardiner & dukar kvar som ska bytas när de blir nån tid över för det;P Imorgon jobbar jag hela dagen:/ Sen gör jag helg:)
Ska till Tommys föräldrar på kvällen & där bjuds det på Tacos:D Mums!

Har nyss ätit lite kvällsfika:) Skinkmacka & oboy:) Smarrigt!
Nu ska ja snart krypa ner i sängen.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0