Sista Januari

Oj, imorgon är det ny månad! Hoppas det går fort med all snö nu så den försvinner för nu vill jag ha vår!

Jobbat hela dagen idag & när jag kom hem så la jag min på kökssoffan & vilade ögat;P Tommy fixade med maten & det har väl typ aldrig hänt att jag somnar en stund efter jobbet sådär innan maten & att Tommy va så gullig & gjorde mat till oss;) Hihi. Ombytta roller! Va & storhandla lite också så nu är det påfyllt i kyl & frys igen!
Imorgonkväll ska jag iväg & träna för Mia;) Det ser jag verkligen fram emot, men är lite nervös;) Återkommer mer om hur de gick;p

Nu har det hänt igen & vem står på tur nästa gång?.. Så onödigt. Har varit mkt prat på jobbet idag om det som hänt & hela Bollnäs vet nog om det. Sprids ju direkt. Brukar oftast inte känna personerna i fråga, men denna gång va de annat.. Min familj har umgåtts mkt med föräldrarna & alla barnen för flera år sedan. Brorsan lekte mkt ihop med J & båda vi gick i skolan i Rengsjö tillsammans med honom. Fattar fortfarande inte.. Tänker på familjen, nära & kära.

Over And Out!    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0