Långledig!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka:) Är ledig över heeela helgen nu:D

Blev en kort ridtur på gårdsplanen vid stallet idag efter jobbet. Hann rida för slutade 15.00:) & idag var han spänd & stel. Så min ridning gick ut på att få honom lugn & att han skulle gå i en låg form. Inte så lätt när hans ben flyger runt överallt så han knappt själv vet vart han har dom;P Haha. Fanns ju saker som han såklart skulle fjanta sig för. Men tilllsut fick jag ner honom på jorden & han blev avslappnad. Dock inte lika mycket som jag ville, men till det bättre iaf:) Jag får väl vara rätt nöjd ändå:) Finns så mycket energi som vill ut i denna hästs kropp! Hoppas Ylva kan rida någon dag så hon kan "blåsa" ur han lite.

Tommy är & fixar med sin skoter & jag hoppas han kommer långt ikväll med den så vi kan åka till Valbo imorgon:) Så det är bara att hålla tummar & tår att han blir klar. Dels för att vi ska kunna åka till Valbo imorgon & på Lördag va dom ett gäng som tänkte ut & åka en sväng så då ville han följa med.

Nu ska jag återgå till filmen som jag kikar på, Firewall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0