Helgen..

Den har bestått av en massa jobb + att jag har skött hästarna denna helg. Så har bott hemma hos mamma & pappa;P & igår kväll blev det blixthalka på vägarna så då vågade jag mig inte ut på storvägarna så då sov jag hos dom en natt till:P Lämpligt att ha dom i Rengsjö ibland:) Hehe.

I Lördags kom Tommy ut till dom också så då åt vi middag med dom:) Jag hade beställt grillat kött & klyftpotatis. Sen blev det lite efterrätt också såklart;) Blev en lugn helg annars. Orkar inte göra så mycket annat heller då man jobbar så mycket.
Igår red jag iaf & det gick jätte bra:) Så det va ju skönt då eftersom det blev kaos sist.

Pappa & jag åkte & hälsade på i Växbo under dagen innan jag skulle iväg & jobba. Så då åkte vi till Camilla & Mats. Barnen var hemma & Mats höll på att renovera deras hus så där var det full fart;P Blev inte kvar så länge då Edvin skulle på hockeymatch;) Elvira ska jag ta med mig till stallet någondag så hon får åka lite shettisrumpa;)
Vi gjorde ett stopp hemma hos Siv också:) & där var även Teresia, Pär, Amanda & Therese:) Så blev lite fika & prat där:) Nu får det bli Februari någongång för då har Teresia tid att föda:) Längtar verkligen tills h♥n kommer!;) Hihi. Idag har det inte hänt mycket. Har handlat så nu är det påfyllt i kyl & frys:) Var som sagt till stallet tidigare & nu ikväll blir det bara lugnt. Är så himla trött & seg.

Detta va min "händelserika" helg det;) Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0