2011-01-26

Onsdag redan & halva veckan har typ gått förbi:) Kan inte säga att ja längtar till helgen för ska både jobba & sen har jag hästarna denna helg att ta hand om också:p
Har varit kallt hela dagen idag. Burr.. Åkte till stallet & fixade med allt där sen hem & åt mat hos mamma & pappa:) Tommy är i Örebro med sina föräldrar. Dom har åkt & kollat på fyrhjulingar, men tyvärr blev de ingen affär. Han ringde precis & då va dom i Gävle. Så han är hemma om typ 1 timme iaf;)

När jag kom hem knäppte jag igång dvdn & körde ett Zumbapass;) Gick iaf lite bättre idag än igår;P Haha. Hängde med lite mer nu;P Så det går sakta, men säkert framåt!


Kommentarer

- helen

tack gumman, så länge det fortsätter gå nedåt på vågen så känner jag mig inspirerad att fortsätta med promenaderna :) Pusskraam

2011-01-28 ♥ 10:33:58
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0