Take Off!

Ledig idag, men blev inte så lång sovmorgon;p Vaknade då Tommy stack iväg. Han är & åker skoter idag med ett gäng grabbar. Så då pallrade jag mig upp & åkte till Rengsjö. Tog med mig mamma så vi åkte till ridhia & jag red ett svettigt, men roligt ridpass med Rattis:) Gick kanoooon;) Har inte hunnit med så mkt annat heller. Dammsög när jag kom hem & nu sitter jag här & väntar på att klockan ska gå så ja kan börja göra mig klar tills ikväll:) Åker till Take Off i goda vänners sällskap & firar Jk som fyllde år igår;D

Imorgon ska jag upp tidigt för ska släppa ut hästarna & fixa stallet. Så de blir lugnt ikväll iaf;P

Ha en trevlig kväll gott folk!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0