Söndagsmys med Lina!

Har varit så himla rastlös idag;p Haha. Tog tag i städningen tidigare. Sen började jag baka & göra mat.
Ikväll var jag hem till Lina. Sista gången man myser i den stugan då tillsammans med henne. Ikväll började flyttlasset för dom;p Vi tjockade i oss Maxmat & sen hjälpte jag henne att färga ögonfransarna. Att det ska va så krångligt hemma. Det kladdar & man får aldrig tillräckligt med färg på fransarna så det täcker. Nästan bättre att göra hos en frissör;) Det sker nog på egen risk om man ska göra hemma;p Haha. Men det gick rätt bra ändå tycker jag;) Haha. Sen fick jag mina älskade bilder på Rosang som hon fotade på oss innan hon fick komma till "de gröna ängarna". Men har fortfarande lite kort kvar som inte fick plats på mitt usb. Så jag ska bråka ännu en gång till;) Haha. 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0