Movie


Idag har jag jobbat delad tur:/ Men dagen har gått bra:) På timmarna så åkte jag till stallet för att möta upp Malin. Hon ska hjälpa mig att rida Rattis ibland under veckorna:) Det är guld värt!:) Så idag var dom ut på en tur tillsammans & det hade gått bra:) Såg nå kort på fb & dom ser ut att ha haft en mysig ridtur;p Hehe.
Jag åkte till mamma & pappa innan jag skulle iväg till jobbet sen igen. Så där åt ja lite Tacos & kikade på film på mig & Rattis sen vi var med på ridlägret i somras;) Roligt att se skillnad på allt.. :) 



Ny dag imorgon som ska spenderas på jobbet.. Sen på kvällen ska jag & mamma på årsmöte inom Rengsjöhästen;p Nu väntar sängen! Godnatt!


Kommentarer

- helen

tack igen hjärtat, så glad att du peppar mig :) puss

2011-02-13 ♥ 20:52:07
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0