Han är grym!


Har varit iväg på träning ikväll igen för Mia:) & det har gått så himla bra:) Tommy körde oss igen, tack hjärtat!:) Sen följde mamsen med & filmade oss;p Så ska kika på det så fort jag får tid. Lite kul också att se, men hatar verkligen att bli filmad. Men det är "nyttigt" också:) Lärorikt att se sig själv när man rider. Rattis va så himla läcker ikväll, gud vilken häst jag har:) ♥ Blir så glad & det är så kul när det flyter på & allt går som en dans när vi rider för Mia;) Hehe.. Detta ridpass lever jag på tills nästa gång vi ska iväg på träning!:) På´t igen ba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0