Finmiddag :)

Har precis avnjutit en god middag tillsammans med min underbara sambo ♥ Jag fixade iordning en trerätters middag:) Men vi tar efterrätten om ett tag;p Blev så mätta;) Till förrätt åt vi små pizzasnurrar, en liten paj med svamp i & sallad. & till varmrätt blev det kött, bea, sallad & vitlökskroketter:) & till efterrätt ska ja värma på ostkaka med saftsås:) Sen drack vi vitt vin till:) Har tänt ljus i hela huset också så det blev lite myspys stämmning;) Jag tror det uppskattades iaf;) Får se när det är min tur att bli överraskad. Haha.





Tidigare idag så var jag & pappa till Siv & Andreas & hälsade på. Dom hade Amanda hos sig eftersom hennes föräldrar va på BB:) Så nu är hon en stolt storasyster & väntade glatt tills hon skulle få träffa hennes föräldrar samt lillasystern;) ♥ Här ligger Amanda på golvet med Andreas & hunden Zeb efter att de ätit lunch. Det är leksaker överallt;p Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0