...

Vet inte vart jag ska börja.. Fick ett ganska chockande besked idag på fm då jag pratade med mamma. Hon sa att mormors gubbe, alltså min "plast morfar", hade somnat in ;,( Visste inte vad jag skulle säga, blev så himla förvånad & chockad.. Inget man hade väntat sig. Inte nu iaf. Men sen kom chocken & tårarna. Såklart jobbade jag & visste inte riktigt hur jag skulle göra. Om jag skulla åka hem eller inte. Men det fattades redan folk på jobbet så jag stannade kvar ändå.. Kändes lite jobbigt & timmarna gick sakta. Men nu är han en fin ängel & alla fina minnen finns kvar tillsammans med honom ♥ Har tänt ett ljus för Dig nu i skrivandes stund. Vila i frid älskade Sven.


Nu till något annat..
Hovslagaren kom idag på e.m så nu är Rattis fin om hovarna igen;) Nu ikväll har vi varit iväg på träning igen & jag är skit nöjd!:) Gick så jäkla bra! Bästa passet hittills;) Red på rätt långa tyglar & snyggingen gick i form av sig själv nästan & var hur läcker som helst;) ♥ Jag bara älskar honom!;) Det är så kul att rida nu & att vi är igång!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0