Ännu mer snö!

På min lediga dag idag så har jag inte gjort så himla mycket. Skönt det med;p På f.m tog jag tag i kaoset på toan & skurade hela badrummet sen åkte snabeldraken fram så jag matade den lite också;p Hehe.. Tommy & jag åkte iväg & kikade lite på Dollar, behövde bla presentpapper;) Sen bjöd vi hit mamma & pappa på lite lunch, båda hade slutat jobba runt halv två så det passade ju perfekt då vi tänkte ta & äta;) 

Sen åkte jag, mamma & pappa till Rengsjö. Ja var till stallet & mockade & matade Rattis med lite morötter;p Malin skulle komma & rida idag egentligen, men det blev ju sånt skitväder:/ Så får se ifall hon va sugen att rida i helgen istället. Hon red & hjälpte Ylva med Rattis innan jag köpte honom.

Nu ikväll har jag, Tommy & mamma varit till Söderhamn & kikat på fyrhjulingar. Tommys pappa som tänkt skaffa sig en;p Eller så är det Tommy som vill ha en. Tror det är mer åt det hållet;) Haha. Sen åkte vi hem till bekanta där, Börje & Marianne. Fikade & kikade på deras snygga badrum. Är helt kär i det:) Totalt nyrenoverat & fräscht! Kikar & hoppas vi får lite ideér för vi är sugen på att börja med nått här hemma;p Får se när det blir av.. Bra att ha lite bilder med sig iaf så man vet hur man vill ha det sen:) Hehe.
På hemvägen så blev det ett stopp på Max för mig & Tommy;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0