- 3 timmar

Idag tog jag ut lite tid & slutade vid ett, istället för fyra.. Inte alla dagar man har chansen till att göra det så de va bäst att passa på;P Haha. Då åkte jag till stallet & red ut en sväng. Gick bra:) De som hörde mig läre väl tro att ja va knäpp. Haha. Pratade & pratade med Rattis, men fick inte så himla bra svar;p Tror min mun gick i ett när jag red. Hehe.. Men han va också lugn då & det åkte många lastbilar & traktorer förbi på vägen då vi befann oss i skogen & sen mötte vi på en tant med spark också. & han skötte sig fint!:) Tror han inte hörde så mycket annat än min röst just då;) Hihi. Vi tog iaf en galopprunda runt travslingorna & svettig blev han. & jag. Haha.

När jag kom hem lagade jag mat & tände en massa ljus;) Myspys här hemma nu & det luktar himla gott från alla ljusen;) Hihi. Resten av kvällen kommer jag nog tillbringa i soffan. Orkar inte så mycket annat. Imorgon ska jag & fler från jobbet infinna oss i Arbrå på Ängslunda & ha en "Värdegrunds" dag. Det är utbildningar hit & dit..


Kommentarer

- Linda

Haha :) Jag bor i Linköping sedan maj 2010, jobbade i ett stall till okt nån gång, nu jobbar jag i kundtjänst.. Ska kanske till stallet nån dag och hälsa på, så då hoppas jag det blir lite ridning! Annars är det dåligt med det, tråkigt nog. Vill helst ha en egen häst, men det funkar ju inte riktigt nu.. Annars är det bra med mig, hoppas det är bra med dig också! :)

2011-02-16 ♥ 19:29:52
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0