Regn & rusk..

1:a december & det är plusgrader & regn.. Nu vill jag ha lite snö:p Visst, det är himla lämpligt nu utan snö men det hör liksom till att det ska va snö nu.
Har varit full fart även idag. Pappa ringde & väckte mig runt tio så då satte jag ner fötterna i golvet & klev upp. Åkte & inhandlade lite julklappar sen träffade jag Siw som kikade på sadeln som jag hade köpt med mig hem från Sthlm. Bestämde att hon skulle komma till stallet i em då det va lättare & se när den låg på hästen. Så vi möttes upp i stallet på em. Hon kollade sadeln & sen red jag i den också en sväng, men den passade dock inte.. :/ Den är för vid i manken så jag måste skicka tillbaka den. Trodde jag skulle slippa det.. Jag blir galen på dessa sadlar!!

Har precis kikat klart på en dålig film så tänker inte ens dela med mig av vad den heter;p Haha.

Just ja, igår va jag iväg på tjejmiddag hos Bella!:) Bilder & mer om det kommer! Hade en kanonkväll! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0