Kilafors Herrgård!

Igår va vi på julbord på Kilafors Herrgård med Tommys jobb:) God mat & det fanns hur mkt som helst att äta på under kvällen:) Allt va supergott!;) Vi fick 3biljetter också som vi kunde få ut en öl/cider/snaps på;) Så dom utnyttjades väl;P Tommy blev glad då han hade hittat 2 biljetter i fickan så han bjöd en kille på en öl. Sen när jag skulle ta ut en cider då visade det sig att han hade använt mina biljetter;) Haha. Hur va det med minnet;p Rullade hemåt kring elva & vi hade turen att få åka bil med några av gänget som va med under kvällen så vi slapp åka buss!

Fick en öl då vi kom också!;)





Jag Älskar Dig!!


Kommentarer

- Lina

Vad olik du var dig i håret! :) Har blivit så ljust.. MEN jätte fint gumman! :)

2011-12-11 ♥ 12:53:41
URL: http://linalinus.blogg.se/
- helen

vad ljus du var i håret nu gumman, måste se IRL snart. Jättefint! Puss

2011-12-16 ♥ 22:26:06
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0