11-12-05

Då var det ny vecka igen.. I helgen har jag jobbat & varit på kalas:) I Lördags va vi hem till Johanna & Tommie & fikade:) Grattis Tommie! Blev kvar ett tag då grabbarna drack öl. En annan skulle ju upp & jobba (som vanligt) så jag fick va kvällens chaffis;p




Idag sov jag till halv tolv!! Inte så himla smart & sova så länge då jag hade en hel del att fixa med idag. Men har hunnit med det mesta som jag tänkte göra iaf;p Men det blev en aningen stressigt!! Kom ut på en kylig ridtur med Rattis. Igår va Ylva snäll & red en sväng:) Har skickat tillbaka sadeln idag så nu hoppas jag att det inte ska bli nå krångel med det! Nu ikväll har jag städat & julpyntat:) Är såå mysigt här hemma nu med alla tomtar & ljus;) Hihi. Vi var ute i mörkret & satte upp de sista ljusnäten också:) Lyser fint ute nu! Kom faktiskt lite snö ikväll också:) Myyys! 

Imorgonkväll ska jag på årets första julbord med jobbet!:) Vi ska iväg & äta på Växbo krog!:) Kommer nog bli mysigt!;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0