Rättvik- Classic Car Week!

Är nu inne på min sista semester vecka:/ Tommy började jobba idag..
Under hela förra veckan (mån-fre) va vi i Rättvik Classic Car Week:) Hade en kanon vecka där med en massa bilar & annat mys. Badade en hel del då vädret var på topp! ;) Kollade lite i heminredningsbutiker & hittade änltigen en ny plånbok;p Va & kikade in Gocart banan. Tommy åkte givetvis;P Haha! Åt massa god mat, men tillslut blev det för mycket av pizza, kebab, hamburgare, korv, strips & kött. Magen ballade ur sista dagen.. :/ Så man längtade nästan efter "vanlig svensson" mat. Haha. Första kvällen vi kom upp så va vi på Drive in Movie:) Dom visade Cars 2! Annars blev det en hel del bilåkning på dagarna/kvällarna;) På Tisdagen va det den "riktiga" cruisingkvällen & jäklar vad bilar & folk det var efter gatorna;)
Efter nästan en vecka där i Rättvik så va det lika skönt att komma hem igen!:)

På Fredagkväll då vi kom hem va vi bjudna till grannarna från Sthlm på grillat;p Jag, Tommy, Johanna, Tommie, Lotta & hennes dotter Sofie med hennes kille Jonas åt & drack gott i regnvädret:) Kvällen avslutades med ett dopp i deras badtunna & det va jäkligt mysigt!;) Knallade hemåt vid tolv då ja skulle upp dagen efter.. Tommy ramlade in vid två-tiden.. Bra nog rund under sulorna.. ;) Haha!




Grilllade vid stugan tillsammans en kväll:)


Tommys bil


Tommies bil







Fredagsmys hos grannen!:)


Sofie fixar grädden till tårtan;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0