Ljusnan

Halva veckan är förbi.. Snart är det redan helg. Men då jobbar jag:/
Har haft fullt upp på jobbet idag. Phuu.. Em svischade bara förbi tror ja. Men skönt det med;p Så man får komma hem nångång;)

Mamma & pappa har ordnat så vi ska få Ljusnan hem till oss nu så det tackar vi för:) Vi fick 3månader av dom nu en gång:) Så då kan man äta frukost & läsa tidningen. Myyys!;) Men är för lat för att gå & hämta den när ja ska upp jobba;p Haha. Så den får jag läsa när ja kommer hem istället:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0