Jäkla rygg..

Trodde jag skulle dö imorse när jag klev ur sängen!.. Fy f***n vad ont jag hade i ryggen!. Kände mig som en robbot på jobbet. Haha. Kunde inte vrida mig om riktigt för hade så himla ont. :/ & sen skulle ja ju jobba delad tur också.. Hmm, jippi!! :/ Men nu är ja iaf hemma & har plågat mig igenom dom timmarna också! Har proppat i mig alvedon hela dagen tror ja. Sen fick ja smörja mig med voltaren & proppa i mig diklofenak som pappa hade. Dom pillren räddade mig idag! Dom gjorde min dag;)
Så får se hur jag känner mig imorgon. Känns lite bättre nu iaf. Hoppas ja kan sova inatt. Hade lite problem med det natten som va.. Hade så fruktansvärt ont.

Imorgon ska vi på 5-års kalas:) Amanda fyller år!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0