Hostbaciller

Jäkla hosta!!.. Orken är helt borta & jag hostar ihjäl mig snart. Har varken tid eller lust att vara sjuk nu. Men med min otur så blir jag jämnt sjuk den här tiden..
Ska pallra mig till jobbet i em & sen jobbar jag resten av veckan. Tur man är ledig i helgen:) Helgen som va så jobbade jag & då pinade jag mig igenom passen.. Fy bubblan!! Ryggont & hosta, de va ingen bra kombo. Ryggen är bättre iaf, men hostan blir bara värre & värre tror ja.. :/

Ridningen ligger jag lågt med nu. Ylva va snäll & rastade kusen igår:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0