Fredagsmys!

Igår var jag ledig från både jobbet & hästen:) Va kanske bra det också eftersom jag fick så himla ont i ryggen.. :/ Men då passade jag på att besöka Helen & Lea:) Vi drack kaffe & åt kladdkaka som Helen hade gjort:) Sen blev det lek ute i trädgården med Lea & en massa mys i solen:) Måste göras om snart ♥
På kvällen hyrde vi film:) Blev så sugen då ja läste att Helen & Jk skulle göra det;p Hihi. Vi hyrde till & med samma film som dom!;) Haha. - Red riding hood & jag tyckte den va jätte bra:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0