2011-08-09

Om exakt 1 vecka är jag tillbaka på jobbet igen.. :/ Har lite smått ångest över det.. Känns som man inte har hunnit med det man vill riktigt. Veckorna har verkligen gått fort!

Igår var jag hem till Emma & besökte henne en sväng:) Snackade massa skit & Bella dök upp hon också;p Sen blev det ett stopp hos Teresia & Pär med familj också:) Pussade lite på ungarna innan jag åkte hem till mamma & pappa. Bytte om där & åkte vidare till stallet. Det va ju dags för lite hoppning!;) Gick riktigt bra!:D Hoppade studs & gjorde olika övningar. Han va superfin!:) Mjuk & fin i hela kroppen!!:) Har nog aldrig gått så bra som det gjorde igår när vi hoppat;p

Har inte gjort många knop idag. Diskat ett berg med disk & sen började jag baka;p Är regional hopptävling på Söndag så då bakade jag lite tills dess. Slängde ihop en långpannekaka:) Har även dammsugit & grejsat med annat.
Ikväll ska jag iväg på träning igen men då blir det dressyr:) Så då åker vi mot Arbrå & Tommy är snäll & kör oss dit;) Imorgon har jag anlitat brorsan att köra in till travbanan då det är dags att vaccinera Rattis.

Therese som har ridit Rattis nu under sommaren flyttar till Sthlm nu då hon fått jobb där:) Så hon red Rattis sista gången i Torsdags.. Så nu har jag ev. nån annan som vill rida han så ska spåna lite mer i det & hoppas att det kan bli nå bra av det :) För det har varit guld värt att veta att en annan rider han en gång i veckan & då är ja helt hästledig:) Kan faktiskt va riktigt skönt ibland!

Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0