Tisdag!

Påskhelgen är över & alla som varit långlediga återgår till vardagen igen. Jag jobbade dock hela helgen, men man får ju en liten peng extra eftersom det var storhelg:) Alltid något! Vi åt påskmat i Rengsjö i Fredags & i söndags blev det även grillat i Rengsjö:) Igår åt vi grillat hemma hos Tommys föräldrar:) & då kunde även jag ta mig en öl, ja hör, en öl drack jag;p Haha. Dricker aldrig öl annars, men då fanns det inget annat hemma & då tog jag det som fanns bara för att fira att jag var ledig;) haha. Dock bara 1 dag..

Idag när man änligen är ledig & tänkte njuta av solen & värmen, ja då är det mulet & grått ute. Såå typiskt.. Men jag fick iaf något gjort inne idag. Jag har städat! :) Dammat, dammsugit & skurat golven:) Tvättmaskinen har gått för fullt också. Åkte till svärmor också som hjälpte mig att deklarera sen åkte vi & handlade:) Tommy är & jobbar idag. Första dagen sen han blev arbetslös i dec-jan?.. Så nu kommer vi båda att åka till jobben under veckorna;p Känns skönt att han fått börjat jobba igen;) Fusk att han fått varit hemma så länge;p Haha.

Ikväll ska jag åka & rida på Nytorp:) Var två veckor sen vi va iväg nu, men har tränat hemma också. Nu går det riktigt bra fakstiskt!:) Det är så kul när man kommit igång. På Torsdag ska vi iväg & hoppa också;p Lite nervöst eftersom jag inte har hoppat sen i höstas med honom;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0