Sundsvall-Birsta

Igår styrde jag & Lina bilen mot Sundsvall;) Sprang på köpis & Ikea:) Handlade inte så värst mycket, Lina va värre;) Haha. Åt tacos & fikade innan vi rullade hemåt!:) Hade en kanondag där iaf!;)
På kvällen köpte jag & Tommy Kina mat & hyrde film. Slutade med att vi båda somnade i soffan. Haha. Så imorse fick vi se klart på filmen;p Va ändå regnväder så då myste vi i soffan & det va inte helt fel:)

Ingen ridning idag. Varken för mig eller Malin. Inge kul att rida i regnet heller. Så då åkte jag & hälsade på fam. Nilsson:) Busade med Amanda & myste med Josephine;) Stannade till hos mamma & pappa också för där bjöds det på smörgåstårta:) Mums!! Imorgon är det jobb som gäller igen..

Lina ♥


Min shopping



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0