Rattis!


Min snygging! ♥


Redo för träning!


Igår var vi & tränade för Mia & det gick jättebra! Red över bommar & tränade på att öka & minska steglängden mellan bommarna. Det va jobbigt för oss båda;p Haha. Red mycket på böjt spår & han gick jättefint på slutet:) Imorgon ska jag rida för Jessica vilket jag inte gjort på länge. Va några år sen tror ja.. Ska rida markarbete/hoppning. Vi får se hur vi lägger upp det eftersom jag inte hoppat på länge.

Ska iväg till stallet om ett tag sen vidare till jobbet. Jobbar mellan 13.30-21.15 ikväll. Några av personalen är på brandutbildnng så då jobbar jag extra. Skulle egentligen ha börjat 15.45. Imorgon är det min tur att gå på utbildningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0