22:a April

Vilket väder!;) Denna påsk får vi det kanonfint ute:) Härligt! Synd att man ska jobba bara.. Men det går det med. Är man inställd på det så går det mesta;p

Idag var jag & red på fm. Åkte till ridbanorna & trimmade lite dressyr. Gick kanonbra;) Har lite dressyr & hoppträningar inbokade nu! Så nu är vi igång igen vilket känns skit bra!;) Svängde in på Granngården när jag åkte hem & inhandlade lite saker. Så nu har jag precis oljat klart ute på altanen:) Nu är det bara utemöblerna som ska ställas fram sen är det mesta fixat;p Snart kan man sitta där ute & bara njuuuta;)

Ikväll ska vi till Rengsjö på påskmat:) Sen blir jag kvar där över helgen eftersom jag jobbar & har stallet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0