1:a April

April, april din dumma sill. Undra hur många det är som har blivit lurade idag eller som har lurat andra!;) Pappa lurade mig iaf med att mamma hade fått en halvtids anställning på Bull Olles & jag lurade Tommy med att jag hade fått punka när jag skulle hem ifrån Rengsjö;p Hihi. Jag trodde stenhårt på vad pappa sa & lika så Tommy trodde på mig;p Denna busiga dag får man luras;)
Slutade iaf tre idag! Denna timme gör mycket än att gå till fyra. Så då åkte jag & red med Ylva. Men vi hann inte så långt då hon fick vända. Malvina va halt så jag & Rattis fick fortsätta själva:)

Imorgon åker jag & Lina till Sundsvall-Birsta!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0