Takdropp

Åkte iväg igår kväll på lite paratjj, men inte mådde ja nå vidare bra.
& imorse när man vaknade så kunde man knappt andas igenom näsan så nu är det min tur att bli förkyld. Men hellre att det kom nu än när vi är i Kreta.

Så idag har det inte blivit många knop. Har plockat lite här hemma, börjat packa lite smått & sett över lite vad som ska med osv. Tvättat en massa så nu ser man källargolvet igen;)
Åkte till Rengsjö för ja skulle rida, men Ylva var sugen så då fick hon rida eftersom jag ändå inte är så piggelin. Får vila mig tills imorgon då ja tänkte ut på en tur:)
Så denna helg har det inte blivit nån ridning alls för mig.

Resväskan står på golvet & väntar på att bli full med saker. Jag längtar verkligen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0